Як організувати свій робочий день



Кожному з нас часто здається, що стрілка годинника почала йти швидше. А все тому, що ми катастрофічно не устигаємо переробити усі заплановані на день справи. Замисліться, а чи запланували ви їх? Можливо, щось не врахували? Відповісти на питання, як організувати свій робочий день, допомагає наука тайм-менеджмент. Саме вона дає можливість організувати процес виконання завдань так, щоб час не здавався нам таким швидкоплинним, і ми постійно розвивалися, а не відмовлялися від своєї мрії постійно зростати і розвиватися.

Які ж рекомендації дає тайм-менеджмент для організації робочого процесу? Навчіться планувати все за годинником. Не досить просто запланувати фронт робіт на день, місяць, рік. Треба розпланувати все у часі. Просто розпишіть кожне своє завдання або запишіть, коли ви повинні його виконати, на міні-диктофон. Це дозволить зорієнтуватися, чи дійсно ви зможете виконати усі завдання впродовж дня, чи щось доведеться перенести на завтра. З часом ви навчитеся планувати завдання так, щоб залишився час і на відпочинок. А далі можна буде у вивільнений час братися до нових завдань. Доводьте усе до кінця. Якщо щось не устигаєте, то не слід кидати почате на півдорозі. Існує думка, що краще переключитися на нове завдання, а потім повернутися до раніше початого, якщо воно вам набридло. “Стилс Груп” рекомендує використати цифрові диктофони, щоб відзначати, що ви чогось не встигли.

Це дозволить систематизувати усі свої проекти. Підводьте підсумки кожної роботи. У кінці дня це дуже важливо. Не слід залишати який-небудь проект або завдання без логічного завершення. Запишіть звіт для керівника або для себе, щоб усвідомити, наскільки уміло ви плануєте свій час. Використайте в роботі інноваційні технології. Не відмовляйтеся від улюблених засобів, які можуть прискорити вашу роботу над тим або іншим проектом. Використайте Інтернет, комп’ютер, міні -диктофони, копіювальні апарати і багато іншого, щоб збільшувати свій потенціал. Намагайтеся планувати на перспективу. Багато хто радить планувати на завтра.

Проте варто подумати про те, що післязавтра і через місяць або рік також важливо бачити перспективи. Тому плануйте не на один день вперед, а відразу на декілька днів, тижнів або місяців. Це допоможе своєчасно скоректувати плани, а також дасть можливість знайти вільний час для додаткових завдань у вашому графіку. Вчіться розпоряджатися власним часом, ніколи не відповідайте “якщо встигну”, намагайтеся вивільнити півгодини або годину, щоб збільшувати свої можливості. Тільки так ви зможете не лише все встигати, але і зробите успішну кар’єру. Адже у вас з’явиться можливість виконувати нові завдання, тобто ви постійно розвиватимете свою здатність виконувати все більше нових завдань. І тоді кожен новий робочий день буде потенційно новою перспективою.


Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Коментарі 1 коментар

  • Зі свого досвіду знаю, що для того, щоб ефективно використовувати свій час потрібно завести щоденник, куди записувати всі справи, завдання, зустрічі. Є ще такі щоденники з вправами і завданнями, які допоможуть структурувати всі завдання на важливі і не дуже, щоб важливі робити в першу чергу; не витрачати свій дорогоцінний час на дурниці, типу телевізора, ігор і т.п.; виставляти пріоритети. Задайте в пошуку Щоденники успіху або Щоденник для удосконалення самоорганізації. Також їх можна знайти на сайті successdiary.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *