Як відкрити бізнес по організації весіллів?

Свята і урочистості прикрашають життя людей. Деяким подіям люди приділяють особливу увагу, наприклад весіллям і вінчанням. Адже йдеться про об’єднання людських доль, обіцянках Богові, прийдешніх роках любові і народженні нових життів. Звичайно, до організації урочистостей на честь таких подій суспільство відноситься з особливою увагою, намагається його зробити неповторно індивідуальним і не шкодує ніяких засобів, щоб все було організовано за усіма кращими канонами моди і віянь часу.

Необхідно, щоб в такі відповідальні хвилини життя людині допомагали справжні професіонали. Так, людина, що має креативне мислення, творчий підхід до поставлених завдань і підприємницькі здібності цілком може зрозуміти, як відкрити бізнес по організації весіль. На початку шляху не варто розтрачати свою енергію і сили на організацію урочистостей, присвячених усім видам різноманітних святкувань. Для цього існують event- агентства. У них вже є злагоджений механізм і розроблені сценарії на усі випадки життя. Краще зосередитися на одній або двох якихось конкретних темах. Адже, чим якісніше і чим більш оригінально буде виконана робота з першим замовником, тим більше вірогідності отримання нових замовлень в майбутньому, тому, що головним рекламним двигуном в цьому бізнесі є “циганська пошта” або як ще називають “сарафанове радіо”. Люди із задоволенням діляться радісними подіями свого життя з іншими і, звичайно ж, не забудуть згадати про організатора такого важливого для них заходу.

У новачків в цьому бізнесі незрівнянна перевага, адже вони ще необтяжені стереотипами. Тому своїм клієнтам вони сміливо можуть гарантувати особливу оригінальність. І не поступляться в конкуренції акулам цього бізнесу у вигляді великих компаній. У Росії організацією весіль на високому рівні займається не так вже багато компаній, поки це не стало ще таким традиційним як на Заході. Але, тим не менше, інтерес людей до цього виду послуг росте з кожним роком. Нове покоління вибирає неординарність. Навіть існують шоу на телебаченні, які проводяться у вигляді конкурсу на кращі весілля, використовуючи природні амбіції молодих людей і їх прагнення до незрівнянності.

Професіонали з досвідом стверджують, що організація весіль – бізнес цілком рентабельний, в середньому 60%. Окупається стартовий капітал впродовж одного сезону весіль, який триває з березня по листопад. Тільки зима для бізнесу може бути періодом відпочинку для його організаторів.

Спочатку потрібна сума в 6-10 тисяч доларів, залежно від поставлених цілей. Так стверджують ті, хто вже пройшов по цій дорозі не один рік. З точки зору організаційно-правової форми власності, досить отримати реєстрацію як індивідуальний підприємець. Ліцензію отримувати не треба.

Варто приділити велику увагу офісу, в який будуть приходити замовники. Географічно це повинно бути зручне місце для клієнтів, з точки зору використання громадського транспорту, транспортних розв’язок і місць для паркування, бажано щоб інфраструктура навкруги дозволяла зробити клієнтам супутні святу покупки. Зовні офіс повинен виглядати представницький, затишно і комфортно. Він має бути оснащений зручними диванам, необхідними примірювальними, зразками аксесуарів, які використовуються в організації весіль, фотографіями, що відбивають пропоновані види продуктів, необхідних для весілля, наприклад зразки букетів, квіткових композицій, тортів, арок і інших необхідних аксесуарів.

Чим більше візуальної інформації матиме клієнт, тим ефективнішим може бути результат переговорів з ним. Не варто робити чітко ” фіксований” прайс, в ньому варто вказувати розцінки на основні послуги, а додаткові враховувати як супутні. Кожна подія індивідуальна і зажадає гнучкого підходу до неї, відповідно це повинно відбитися і у формуванні загальної ціни обслуговування урочистості, яка повинна складатися з сукупності індивідуально вибраних для нього підвидів організаційних послуг.

Особливу увагу варто приділити персоналу. У цьому бізнесі потрібна справжня команда однодумців, які мають незвичайні творчі здібності, готові залишити свої сім’ї у вихідні дні і віддаватися своїй роботі до останнього. З цієї причини такий бізнес часто буває сімейним, об’єднуючи інтереси і способи життя її членів. Також, перш ніж виходити на ринок з пропозицією своїх послуг, необхідно визначитися з партнерами, постачальниками необхідних Вам послуг. Флористичними центрами, кондитерськими, постачальниками різного роду аксесуарів, необхідних для весіль, кулінарами, пральними, транспортними і піротехнічними компаніями, а також персоналом, обслуговуючим весілля, – офіціантами і іншими необхідними компаніями або людьми, котрі складатимуть невід’ємні ланки усього процесу весілля.

Спочатку краще вибирати в партнери невеликі компанії, що стоять на початку шляху розвитку свого бізнесу, але усіма силами що прагнуть до його успішності. Об’єднані єдиними цілями, такі союзи дозволять добитися бажаного ефективного результату. Також можна залучати до роботи приватних осіб, укладаючи з ними індивідуальні угоди. Довгострокова співпраця, звичайно, є перевагою. Особливий акцент варто зробити на підборі музикантів і фотографів, обслуговуючих організовані урочистості. Адже перші залишають незгладимий відбиток в пам’яті людей про захід, створюють їм гарний настрій, і від якості їх роботи залежатиме загальне відчуття в процесі свята, і враження після нього. Фотографи відображають на довгу пам’ять цю подія і люди, показуючи пам’ятні знімки своїм друзям і родичам повинна гордитися зафіксованим на них. Бажано, перш ніж з ними укладати договір, продивитися їх в реальній роботі.

Коли усі необхідні складові для проведення урочистості будуть зібрані в єдине бачення, можна їх пропонувати замовникові. Пропонувати ціну можна виходячи з двох шляхів її формування. Перший можливий у тому випадку, коли усі домовленості з постачальниками послуг обумовлені на тривалий термін і заздалегідь може бути сформований прайс – лист, тоді ціна складе сукупність послуг з цього прайсу. Другий спосіб – більш хаотичний, але допустимий, якщо готуючи індивідуально для конкретного замовника захід, Ви укладали індивідуальні домовленості зі всіма необхідними людьми або компаніями, то тоді до собівартості, що становить сукупність усіх необхідних витрат необхідно зробити націнку приблизно 30 відсотків.

Укладаючи договір з приватною особою бажано отримувати 100 відсотків передоплати, оскільки святковий настрій йде разом зі святом, і клієнт цілком може переглянути своє відношення до вартості або взагалі відмовиться платити.

Послуги – товар неповоротний. У разі роботи з корпоративними клієнтами ризики знижуються, в цій ситуації можна обійтися частковою передоплатою. Вартість послуг в цьому виді бізнесу висока, але завдяки своїй неповторній індивідуальності і креативності у кожному конкретному випадку, завжди має попит у людей. Треба враховувати, що вік молодят в сучасні дні коливається від 18 до 80 і переваги в усіх різні. Тому необхідно враховувати індивідуальні особливості кожного замовника відповідно до віку, статусу, соціального положення, релігійних поглядів, може бути навіть політичних переваг, і таке буває.

Головне, завжди пам’ятати, як відкрити бізнес по організації весіль, щоб не схилятися до стереотипів, завжди треба бути в курсі нових віянь, пропонувати нові ідеї і підходи. Тоді клієнти невичерпними потоками рухатимуться у напрямку до Вашого офісу. Статистика говорить, що населення країни збільшується і звичайно весіль з кожним роком все більше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *