Не варто думати про важливість такого документу, як резюме у наш час для благополучного влаштування на роботу. Краще відразу перейдемо до конкретики. Конкретика така, що без резюме зараз дуже складно влаштуватися на роботу. Зараз, щоб знайти високооплачувану роботу у відмінній компанії треба скласти грамотне і правильне, причому правдиве резюме. Воно стане початком відмінної кар’єри і складе фундамент у Вашому житті, як у фінансовому плані, так і в інших аспектах. Дуже важливо мати роботу, яку Ви любите і де платять солідні гроші. Але конкуренція дуже велика. Можливо, є людина, яка може значно більше і знає дуже багато що, але через неправильне резюме не пройшла на роботу, а пройшла людина з середніми знаннями матеріалу, але з відмінно складеним резюме.
Резюме тільки додає шанси на успішне працевлаштування. Більшість людей вважають, що бланк резюме – це такий собі папірець, який впливає позитивно на хід співбесіди при прийомі на роботу. Якщо подумати логічно, то це так і є, але не все буквально. Керівник перечитує резюме усіх потенційних працівників і вибирає ті, які проходитимуть співбесіду. Якщо резюме грамотне, то і співбесіду пройти буде не так вже і складно. Головне бути відвертим. Якщо Вам не вдалося привернути увагу працедавця своїм резюме, тоді співбесіда неможлива. Тим більше можете забути про цю роботу. Перша група людей, яка вирішує трішки прибрехати, видає себе під час співбесіди. У крайньому випадку Ви можете працювати віддалено, як фрілансер. Цій темі варто приділити окрему статтю, але врахуйте, що при такому розкладі подій не треба проходити співбесіду.
Резюме має бути правдиве і переконливе. Не варто приховувати свої невдачі і писати те, чого не було насправді. Треба до свого резюме відноситися як до власної візитної картки. Ви можете подивитися цікаве відео, в якому досвідчені люди розповідять Вам багато цікавого про складання резюме.
Тепер пора поговорити з чого складається резюме і як його скласти по частинах. Спочатку буде ім’я. Починати потрібно завжди з повного Імені Прізвища По батькові. Після цього потрібно вказати повну дату свого народження. Місце проживання також потрібно вказати, не варто вигадувати в цьому плані нічого. Якщо вимагається вказати будинок і вулицю у вакансії – тоді краще зробіть це. Щоб зв’язатися було максимально зручно, залиште телефон, як домашній, так і мобільний. Також поштова скринька буде додатковою перевагою. Потім вказуємо посаду (мета, бажане місце роботи). Тут потрібно вказати ким Ви прагнете працювати. Про декілька посад треба забути відразу ж. Адже працедавці дуже не люблять людей, які хочуть впіймати відразу двох зайців. Таких людей ніхто не любить, і їх не приймають на роботу. Їм потрібний професіонал, який відмінно знає одну справу, адже все знати неможливо. Бажана зарплата. У цьому розділі усі наші фантазії варто сховати далеко-далеко, адже тут треба писати розумні цифри, які не нестимуть ніякої фантазії. Треба, щоб зарплата була по кишені компанії і змогла забезпечувати самого працівника. Можете писати трохи більше, ніж думаєте, що можете заслужити, адже людей із заниженою самооцінкою можуть дуже легко використати, платячи копійки за складну роботу. Цінуйте себе, але не переоцінюйте! Начальник знає стелю, яку можуть виділити на певну посаду. Досвід роботи треба вказувати, бажано, увесь, адже можливо є такі роботи, яких Ви соромитеся, а вони зіграють чималу роль, адже працедавець дивиться не лише на те, скільки Вам там платили, і яка популярність того або іншого бренду. Краще всього писати досягнення, а не просто досвід роботи. Це дуже притягає усіх працедавців, адже вони дивляться на те, як Ви працювали там, а не скільки. Будь-яка ледача людина може просто відмотати на роботі довгі роки, нічого серйозного для компанії так і не зробивши. Вкажіть, ким Ви працювали і скільки часу, в яких компаніях. Брехати в цій справі не треба, адже досвід буде видний під час процесу праці в новій компанії. Якщо вкажете рекомендації, то це буде взагалі чудово, керівництво часто звертає увагу на рекомендації відомих компаній. Освіту також буде нескладно вписати. Якщо їх декілька, то обов’язково записуйте все, адже це тільки позитивно вплине на саме резюме. Вказуйте усі школи або ліцеї, в яких вчилися, ВНЗ або інші технікуми. Якщо проходили певні позаурочні тренінги або семінари, тоді це буде позитивним критерієм для Вашого працевлаштування в нову компанію.
У додатковому розділі вкажіть, на якому рівні ви володієте ПК, які програми знаєте і на якому рівні. Якщо колись з цього можна було скласти окреме резюме, то зараз практично на будь-яку офісну роботу треба знати і уміти використати комп’ютер на рівні досвідченого користувача. Тут же і вписуємо, якими мовами володієте і отримані дипломи, якщо такі є, в цій справі. Якщо є особистий сайт або блог, тоді вписуємо його сюди. Також може бути невелике відео, в якому розповідається коротко про Вас.
У самому кінці вказуєте свої характеристики. Бажано не вписувати свої недоліки, наприклад, дратівливість, а з часом боротися з цими мінусами, щоб вони не вилізли боком і не зіпсували усі плани на рахунок успішних кар’єрних сходинок. Краще вписати такі характеристики, як працьовитість, чуйність, терпимість. Це важливі дані для роботи в команді.
Загалом, Ваше резюме буде правильно складеним і виглядати приголомшливо, якщо Ви дотримуватиметеся наших простих правил і порад. Удачі в працевлаштуванні!
скласти резюме на українській мові, як скласти резюме на українській мові, як правильно скласти резюме на українській мові, кар як кинути палити, як займатися сексом выдео