Як придумати назву фірми?



У цій статті піде детальний розгляд такого важливого аспекту бізнесу, як розробка назви фірми, не даремно ж існує така приказка “Як корабель назвеш, так він і попливе”! Зазвичай бізнесмени стикаються з таким явищем як: або ні взагалі ні єдиного варіанту назви, або ж навпаки варіантів сила-силенна, але як же зупиниться на потрібному варіанті. До цього питання потрібно дуже серйозний підхід не виключаючи творчий процес. Найпростішим, але і самим витратним(у грошовому вираженні) є звернення до спеціалізованих фірм, що займаються безпосереднім вигадуванням оригінальних назв для фірм(така послуга називається неймингом). Але у щойно відкритої фірми можуть якраз виникнути проблеми грошового характеру, для оплати цієї послуги. І не багато хто довірить право назвати свою фірму іншій організації, це те саме, що ви вибирає те ім’я для своєї дитини. Для тих, хто вирішив самостійно придумати назву фірми, якраз, і призначена ця стаття.

Як же придумати назву фірми?

По-перше, потрібно “намотати собі на вус”, що назва фірми асоціюватиметься з кожним зробленим продуктом або послугою вашої фірми, що надається. Тому варто уникати перших варіантів, що прийшли на розум. Назва фірми повинна звучати чітко, легко і не має бути занадто довгою. Існують декілька конкретних правил при назві фірми: кратність, чим коротше, тим краще, якщо Ви надумали назвати фірму “Нікельвольфрамтитан”, то краще зменшити до “Ніквотит”. Намагайтеся уникати лайливих, негативних виразів, які можуть привести Вас до фіаско. також, важливим є, відмова від схожих назв із вже існуючими фірмами, інакше можуть виникнути питання, які вирішуватимуться в суді, і надалі до великих матеріальних незручностей.

Основні тенденції в назвах фірми: використання прізвища в назві фірми. Досить популярна практика за кордоном: Форд, Даймлер, Хайнц – знайомі назви? Але тут варто врахувати, якщо Ви збираєтеся відкрити фірму по виробництву автомобілів, а Ваше прізвище Нездов, то з такою назвою автомобіля фіаско Вам гарантовано. Також з множиною прикладів, тому перш ніж віддавати перевагу в назві фірми свого прізвища, варто розглянути поєднання вашого прізвища з продукції, що випускається вами, або послуг, що робляться.

Географія. Безліч назв фірм, що зустрічаються, це про пріор назва річок, озер, гір і багатьох інших географічних об’єктів. Прикладами можуть служити Vauxhall Motors (район поблизу річки Темза), Нокіа (річка у Фінляндії), Ока (річка в Росії) і таких прикладів величезна кількість. Якщо ж ви вирішили дати фірмі назву з географічних об’єктів, то слід пам’ятати що фірма що назвалася “Пітер”, не буде така популярна в місті Москва.

Діяльність фірми. Буде непоганим варіантів, якщо зможете конкретно позначити область діяльності компанії. При визначенні назви, необхідно красиво і тісно скомпонувати діяльність фірми. Так, наприклад ресторан “смачні вечері”, звучить, м’яко кажучи, не дуже, а якщо назвати ресторан “Казначейством смаків” то ця вивіска виглядатиме солідніше і звучатиме краще.

Словосполучення. Важко не погодиться з таким чинником як те, що словосполучення запам’ятовуються набагато краще, ніж окремі слова. Це, швидше за все, пов’язано, що словосполучення породжують якісь подальші асоціації. Так назва “Будиночок в селі” звучить гармонійніше, ніж просто назва “Будиночок”.

Алфавіт. Якщо у вашому сегменті бізнесу висока конкуренція, то, як відмінною рисою вашої фірми може бути назва. Так якщо першою буквою Вашої фірми буде буква “А”, то потенційний клієнт при перегляді бізнес-довідника набагато вірогідніше подзвонить вам, а не конкурентові де першою буквою в назві фірми є буква “Я”. Може так станеться, що назва Вашої фірми явно поступатиметься по красномовству і стислості, але із-за першої букви алфавіту Ви будете вищі “за красномовного” конкурента.

Міфологія. Багато красивих і цікавих назв можна знайти в різних міфологіях. Тут, не варто забувати про таке правило як: “Не все красиво звучне, корисно”. Так фірму що займається постачаннями ліків важко представити з назвою Аід. Чи інший приклад “Будинок сім’ї Арес”, хоча якщо копнути глибше, то виявиться що Арес в древній міфології бог війни.

Іноземні слова. На нашій прекрасній планеті існує величезна кількість мов. І в кожному з них, безперечно, існують красиві і незвичайні слова. Якщо іноземне слово звучить ефектно, чому не назвати свою фірму так. Тут же підводним каменем може стати переклад, не полінуйтеся дізнатися, що означає це слово. А то може виникнути цілком комічна ситуація.

Основні шляхи руху по вигадуванню назви фірми визначені. Тепер в якому ж напрямі рухатися вирішувати Вам. При цьому не варто забувати про конкурентів, раптом назву носить вже інша контора. Усі ці поради сподіваюся, допоможуть вам розв’язати цю проблему.


Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Теги: як правильно переоформити фірму, варіанти назви фірми

Коментарі 3 коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *