Вміння правильно розмовляти по телефону дуже важлива справа. Деякі люди просто не знають, як треба розмовляти по телефону. Тоді Ви чуєте кожне зітхання співрозмовника, плямкання; або людина говорить так тихо, що здається, ніби вона знаходиться на іншому кінці світу. Деякі не уміють слухати: жваво підтакують, але при цьому виразно чутно, як пальці співрозмовника бігають по клавіатурі. Так бути не повинно!
Спілкування між людьми вимагає дотримання декількох простих правил. По-перше, для повноцінного спілкування потрібні двоє: той, хто говорить, і той, хто слухає. Завдання першого полягає в тому, щоб зрозуміло і коректно передати інформацію, завдання другого – уважно вислухати те, що йому говорять, і адекватно відреагувати. Просто, чи не так? Але чи наслідуємо ми ці правила? Розповідаючи, ми бурмочемо, кричимо, шепочемо, говоримо з набитим ротом. Слухаючи, не чуємо співрозмовника і не замислюємося над його питаннями. Будь-який з нас може стомитися і на якийсь час відволіктися від роботи. Трапляється, що саме в такий непідходящий момент лунає телефонний дзвінок. Але як би Ви не втомилися, на Вас лягає відповідальність за те, що і як Ви говорите, і за те, як Ви слухаєте і що відповідаєте.
Дослідження показують, що головна причина невдоволення клієнтів – байдужість і грубість працівників компанії під час телефонної розмови. Говоріть зрозуміло, слухайте уважно. Якщо Вам бракує навичок спілкування, попрактикуйтеся з ким-небудь з близьких. Тримайте телефонну трубку так, щоб Вас було добре чутно. Не забувайте, що телефонні мікрофони, якщо тримати трубку близько до обличчя, надають голосу зловісне зміїне шипіння.
Вчіться слухати. Якщо Вам дзвонять, вимкніть усі пристрої, що створюють шум і відволікають увагу, у тому числі радіо і комп’ютер. Не розмовляйте одночасно і по телефону, і з колегами, всю увагу приділіть розмові по телефону. Навіть якщо Ви закрили телефонну трубку долонею, Вас все одно можуть почути на іншому кінці дроту.
Деякі службовці думають, що одночасна розмова з декількома людьми надає їм ділового вигляду. Насправді це демонструє їх марнославство і неповагу до співрозмовників. Якщо Ви не можете перервати свою роботу або ведете важливу розмову з начальником, просто не піднімайте трубку! Нехай той, що дзвонить продиктує повідомлення на голосову пошту.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: як говорити з дівчиною яку любиш, як береш слухавку потрібно говорити слухаю