Мистецтво слухати і говорити



Чи вмієте ви слухати і говорити? Мудрі і виховані люди, як правило, більше слухають, чим говорять. Намагайтеся дотримуватися цього правила, і інші також уважно слухатимуть вас. Тільки зосередившись на словах співрозмовника, ви зможете виділити головне, сформулювати питання і, можливо, навчитеся чогось корисного. Уміння уважно слухати – це не просто мовчати, поки інші говорять. Навіть ваша поза повинна виражати зацікавленість. Сидіть в природній позі, але не розвалившись. Зосередьте свій погляд на тому, що говорить, а не на стелі. Сидіть спокійно. Часта зміна пози, поперемінне закидання ноги на ногу сигналізують про те, що вам нудно і нецікаво. За допомогою сайту корисних порад ви зможете отримавши вказівки від начальства або від клієнта, повторите їх вголос своїми словами. Цим ви покажете, що ви точно зрозуміли суть завдання.

Зразу скажемо: точних інструкцій із цього приводу немає. Тема бесіди зазвичай залежить від учасників і конкретної ситуації. Проте досвідчені співрозмовники строго дотримуються правила: уникати розмов про релігію, політику, секс і гроші. Піднімаючи одну з цих тем навіть в жартівливій формі, особливо в розмові з малознайомими людьми, ви можете мимоволі образити їх почуття. Для підтримки розмови краще вибрати наступні теми:

  1. Спорт. Наприклад, які шанси місцевої команди повернути собі звання чемпіона?
  2. Останні новини. Це можуть бути ділові новини, цікаві факти з життя відомих людей, погода.
  3. Приємні новини з життя компанії. Наприклад, купівля нового комп’ютера або відкриття бару у буфеті для співробітників.
  4. Новий фільм, книга, театральна постановка.

Хороший тон – віддати належне гостинності хазяїна, якості вина і закусок, приємній обстановці. Уникайте питань на особисті теми: наприклад, про майбутнє розлучення або невиконані зобов’язання. Такі питання виникають, іноді, якщо бесіда з однією людиною триває більше 10-15 хвилин. Це сигнал: пора знайти іншого співрозмовника. Намагайтеся уникати термінології, яка може бути незрозуміла тим, що оточують вас. Не варто розповідати сумнівні анекдоти; абсолютно неприпустимо використання не нормативної лексики. Люди цінують співрозмовників, які в звичайній розмові не обговорюють ділові питання. Нікому не хочеться бути втягнутим в тривале обговорення ваших особистих образ або слухати ваш переказ розмови з особливо шкідливим клієнтом. Краще обговорите це на роботі в понеділок вранці. Для того, щоб включити в розмову всю групу, ставте питання різним людям. Нехай вони висловлять свою думку. Якщо ви раніше зустрічали людину, нагадаєте йому про це. Ми завжди будемо раді вам допомогти за допомогою корисних порад онлайн.

Хорошого співрозмовника відрізняють наступні якості.

1. Він уміє говорити і приймати компліменти.

2. Він легко підтримує бесіду на будь-які теми, навіть на такі, в яких не дуже добре розбирається.

3. Він у будь-якій групі швидко знаходить потенційно цікаві теми і направляє бесіду в це русло.

4. Він не повторює плітки.

5. Він ніколи не поправляє співрозмовника.

6. Він знає, коли починати ділову розмову.

7. Він залучає до розмови всю групу.

8. Він знає, як заповнити невмілу паузу в розмові.


Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Теги: умієш говорити умій слухати пояснення, умієш говорити умій слухати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *