Щоб відкрити новий автосалон, треба спочатку переконати офіційного дистриб’ютора компанії-виробника автомобілів в серйозності своїх намірів, представивши детальний і переконливий бізнес-план. Визначальним чинником тут може стати передусім географія вашого регіону – не охоплена дилерською мережею територія з попитом, що сформувався. Зараз перерахуємо основні моменти, які вам варто врахувати перед тим, як відкрити свій автосалон, в цьому допоможе сайт корисних порад.
– дилерський договір з офіційним представником компанії-виробника автомобілів в Україні;
– будівля автосалону (комплекс, що включає шоу-рум, обладнаний автосервіс, складські приміщення);
– укомплектований штат персоналу (адміністративного, технічного, обслуговуючого);
– засоби реклами (зовнішня реклама, публікації в ЗМІ і так далі).
Зв’яжіться з офіційними представниками компанії-виробника автомобілів в Росії і направте їм свою пропозицію у формі заявки. Вибираючи марку автомобілів, з якою ви маєте намір працювати, враховуйте, що виробники машин преміум-класу пред’являють до своїх дилерів особливо високі вимоги. Відповіді дистриб’ютора, швидше за все, доведеться чекати довго, навіть якщо його представник приїде для особистої зустрічі з вами, рішення може бути прийняте тільки через місяці.
Приступайте до зведення будівлі офіційного автосалону, як тільки договір з представником компанії буде укладений. У більшості випадків дистриб’ютор строго регламентує усі деталі проекту і оформлення, іноді бере виконання багатьох робіт на себе. Основною статтею доходів для власника автосалону, як правило, стають послуги працюючого при ньому авторизованого автосервісу, площі під нього і під склад запчастин мають бути підготовлені перед початком роботи за умовчанням.
Продумайте, як у вашій фірмі буде організована кадрова робота. За словами досвідчених представників ринку, підбір персоналу часто стає для власника автосалону найістотнішою проблемою. Оптимальне рішення – найняти досвідченого HR- менеджера, який би зміг повністю узяти це завдання на себе.
Сплануйте рекламну акцію, щоб довести до місцевих жителів інформацію про місце розташування автосалону, наявність в автосалоні тих або інших моделей. Широко відомі марки не вимагають від вас додаткового ” розкручування”, але про те, що в місті є салон, що продає такі машини, потенційним клієнтам дізнатися треба. Експерти рекомендують робити упор на зовнішню рекламу. Тепер ви знаєте основні моменти і якщо у вас все ще є бажання, то можете сміливо відкрити свій автосалон або купити готовий бізнес правильно.
як відкрити автосалон, Як відкрити свій автосалон