Будь-який вид бізнесу зв’язаний з певним ризиком і зобов’язаннями. Виключенням не є і мале виробництво. Якщо готові прийняти відповідальність і вкласти чималу суму грошей, цей вид бізнесу для вас. Отже, як відкрити мале виробництво? Вам буде треба підібрати і підготувати наступні пункти: Бізнес-план; документація; персонал; виробничі потужності; офіс; фінансування; постачальники сировини.
Вирішіть, яку продукцію робитимете на малому підприємстві. Зробіть це ще до пошуку співробітників або партнерів. Враховуйте, що для виробництва іграшок, відеоігор або кормів потрібні різні потужності. Як тільки визначтеся з продукцією, зробіть список потрібної сировини і знайдіть постачальників. Визначте джерела фінансування малого виробництва. Створіть для цього грамотний бізнес-план, в якому вкажіть початкові витрати на устаткування і виробництво, витрати на зарплату, потенційний прибуток і так далі. Представте його на розгляд місцевим банкам. Позика повинна трохи перевищувати початкову планку. Покажіть спонсорам документацію по устаткуванню, транспортним засобам і іншим активам, які будуть використані в якості запоруки для отримання комерційного кредиту.
Виберіть виробничий комплекс з існуючою інфраструктурою, яка відповідає потребам бізнесу. Знайдіть готову будівлю з конвеєром, офісами і підвальними приміщеннями, які легко підлаштувати під специфіку малого підприємства.
Зберіть необхідну документацію, отримайте дозволи від місцевої влади. Вивчіть місцеві, регіональні і державні закони і норми за екологічними стандартами для подібного типу підприємств. Добийтеся дозволу на утилізацію небезпечних відходів. Врегулюйте екологічні питання, які є в законодавстві. Створіть план по позбавленню від відходів, не порушуючи екологічної цілісності лісів, річок і повітря. Найміть декілька керівників, разом з конвеєрними робітниками. Зробіть розклад у три зміни по вісім годин. Розподіліть співробітників по змінах, щоб підтримувати цілодобовий режим виробництва. Визначтеся з цілями для кожного етапу процесу створення продукції і рухайтеся до них щодня.
Віддайте на аутсорсинг певні сфери бізнесу, щоб скоротити накладні витрати. До таких областей варто віднести: маркетинг, поствиробниче впровадження продукції і бухгалтерію. Сконцентруйтеся тільки на виробництві.
виробництво мале