Як перевірити автомобіль при купівлі на аварії, ДТП

Купівля уживаного автомобіля — набагато більш раціональне вкладення грошей в порівнянні з купівлею нової машини. Покидаючи ворота автосалону, новенький авто відразу ж дешевшає мінімум на 10%. При цьому, чим дорожчий автомобіль – тим швидше він втрачає в ціні в перші роки свого життя. Найшвидше дешевшають, природно, преміальні марки.

Тому недивно, що людина, що бажає придбати хороший, якісний автомобіль, розглядає не лише пропозиції автосалонів, але звертає свій погляд і на ринок автомобілів з пробігом. Проте більшість з нас далекі від автомобільної тематики і мало що розуміють в техніці. Тому за новою машиною більшість покупців йдуть все-таки в автосалон. “Підкованіші” автомобілісти знають, що грамотна діагностика в автосервісі перед купівлею дає можливість уникнути проблем з автомобілем з гарантією, близькою 100%. Ще більше грамотні автовласники, яких можна віднести до “просунутих користувачів”, самі в змозі перевірити технічний стан машини при огляді і визначити, чи була машина в дтп або іншій аварії, тому що “знають, куди дивитися”. Ці дві категорії громадян і складають основний кістяк покупців уживаних машин і вони знають, як перевірити, чи була машина в дтп або ні.

Ті ж, хто не розбирається в автомобілях зовсім, але грошей на нову машину бажаної марки не назбирали, прибігають до допомоги “просунутих” друзів і родичів, яких беруть з собою на огляд вибраних по оголошеннях варіантів. На жаль, такі друзі є не у усіх, а ті, хто є – часто бувають зайняті і не можуть зірватися дивитися машини в зручний для вас момент.

Як перевірити авто перед купівлею на предмет аварій, ДТП і чи була вона “бита”?

З недавніх пір у автоновачків з’явилася альтернатива тому, щоб брати з собою друга, який щось розуміє в машинах. Ім’я цій альтернативі – товщиномір лакофарбних покриттів. Цей компактний прилад вимірює товщину фарби, якою пофарбована деталь. Працює він так: ви притуляєте датчик до деталі кузова машини – і на екрані висвічується значення товщини нанесеної на машину фарби.

Коли машину фарбують на заводі, у більшості моделей ця товщина складає від 80 до 150 мікрон (1 мікрон – це одна тисячна міліметра). Коли деталь після аварії перефарбовують в сервісі – шар фарби складає більше 200 мікрон. Тобто, різниця практично в два рази! Це відбувається через те, що на заводі і в автосервісі використовуються трохи різні технології нанесення фарби. Якщо ж під шаром фарби є закладені кузовні дефекти, то відстань від датчика до металу може бути куди більше – і 500, і 700, і навіть більше 1000 мікрон(це означає, що шпаклівка лежить товстим шаром – більше 1 міліметра).

Якщо ж після забарвлення було кілька разів зроблене абразивне полірування або ж деталь забарвлена без дотримання технології (тобто під фарбу не покладений ґрунт), відхилення буде у зворотний бік, і фарба лежатиме шаром завтовшки 50-60 мікрон. Останнє означає, що фарба почне відлітати приблизно через рік після проведення робіт і деталь покриється численними сколами. Що теж, як ви розумієте, не дуже добре.

Так от, товщиномір відразу ж показує ці відхилення від норми. І все, що (можливо) намагався приховати від вас продавець, відразу ж стає явним. Покупець, озброєний товщиноміром, позбавлений від небезпеки купити биту машину: людське око може і не помітити каверзи, але прилад – не обдуриш!

Первинний огляд машини – це момент, коли перевіряти потрібно саме кузов, а усе інше вам перевірять вже в автосервісі. І ось тут-то товщиномір виявляється незамінним помічником! Перевірка кузова з його допомогою займає 3-4 хвилини, обдурити прилад ніяк не можна. І навіть якщо ви зовсім нічого не розумієте в машинах, то різницю у свідченнях товщини фарби на екрані приладу ви ні з чим не сплутаєте!

Сьогодні на ринку представлена безліч моделей товщиномірів, проте більшість з них – дешеві і не дуже точні вироби. Хороший прилад зараз коштує 5000-6000 рублів. Але якщо ви живете у великому місті – вже немає необхідності купувати товщиномір. Є компанії, готові здати цей прилад в оренду на тиждень за суму, у декілька разів дешевше за його ринкову вартість.

Що ще перевірити перед купівлею б/у автомобіля?

Зрозуміло, кузов – не єдине, що варто перевіряти в машині, що купується. Проте це – найголовніший чинник, на підставі якого можна вже вирішити для себе, чи варто гнати цей автомобіль в сервіс на технічну діагностику або краще поїхати подивитися інший варіант. В

принципі немає нічого страшного, якщо автомобіль має фарбовані деталі, які на вигляд нічим не відрізняються від нефарбованих. Можна використати виявлені при огляді фарбовані деталі як аргумент для торгу з продавцем, але не варто відмовлятися від машини з принципових міркувань якщо вона має 2-3 фарбовані елементи в різних місцях. Це безрозсудно. В той же час дуже важливо забезпечити себе від автомобіля, відновленого після серйозної аварії, в якій постраждала геометрія кузова. Порушена структура кузова – це як переламаний хребет. На такому автомобілі, приміром, неможливо відрегулювати кути установки коліс. Чи лобове скло може тріскатися через місяць після чергової заміни без видимих причин. Навіть якісний ремонт не може відновити первинні характеристики машини з пошкодженою геометрією. У разі нової аварії деформовані раніше силові елементи кузова вже ефективно не поглинатимуть енергію удару, що позначиться на безпеці. У більшості випадків такі машини довго не живуть. Якщо ви все ж купите таку машину, то коли захочете поміняти її – продавати замучитеся, оскільки бажаючих буде небагато. Ось від такої машини і убереже вас товщиномір: машина, що побувала в серйозному ДТП, матиме безліч розташованих поруч перефарбованих деталей.

Якщо ж при первинному огляді прилад не виявив ознак серйозних кузовних подій, то таку машину вже цілком можна розглядати, як варіант до купівлі і погоджувати з продавцем передпродажну діагностику технічної частини. Тепер Ви краще знаєте як перевірити машину на аварії, ДТП, фарбування і убережете себе від “битих” машин. 

як правильно обслуговувати акумулятор, де можна у львові перевірити мащину перед еупівлею, Купить прилад для перевірки кузова авто, перевірити чи була в дтп, чим перевірити товщину фарби авто

Коментарі 1 коментар

  • Пропонуємо Вам послугу з оренди товщиноміра у Київі або виїзд нашого спеціаліста до Вас для діагностики автомобіля будь-якої марки, який Ви бажаєте собі придбати. Хочете придбати НЕ БИТИЙ, НЕ ФАРБОВАНИЙ автомобіль? Тоді Ви звернулися за адресою. Якщо продавець авто Вам каже: – “НЕ БИТА, НЕ ФАРБОВАНА” – перевіримо товщиноміром НАШИМ! Не дайте себе обдурити!
    Якщо Ви не хочете приїжджати за ним і потім його привозити назад – просто зателефонуйте нам і наш фахівець зможе під’їхати до Вас і зробити діагностику ЛКП автомобіля на місці!
    Вартість даної послуги договірна! Пропонуємо свої послуги допомоги покупки автомобіля від “А” до “Я”.

    http://e95.biz/rent-thickness/

Залишити відповідь до panamera Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *