Легкові автомобілі з дизельними двигунами набирають популярність завдяки своїй економічності, непримхливості і надійності. Проте небагато автовласників знають про особливості обслуговування дизелів і про саме обслуговування взагалі.
Не жалійте засобів на купівлю витратних матеріалів. Істотно заощадити все одно не вийде, а збиток від застосування низькоякісних витратників може виразиться в серйозному зниженні ресурсу мотора. Мастила, всі фільтри – це ті самі матеріали, до якості яких дуже чутливий будь-який дизельний агрегат.
Періодичність заміни мастила і фільтрів складає 7000 км для важких умов експлуатації і 10000 км для неважких. Переважну їзду по бездоріжжю і по місту слід вважати важкими умовами експлуатації. Також стежте за терміном придатності олії і його сезонністю стосовно пори року. При невеликих пробігах автомобіля мастила міняйте двічі в рік перед настанням холодної і теплої пори року.
Стежте за станом ременя ГРМ і своєчасно міняйте його при появі ознак зносу, при його ушкодженні, а також після кожних 70000 км пробігу або кожні 3 роки (що настане раніше). Якщо конструкція дизельного двигуна передбачає індивідуальний ремінь приводу паливного насоса високого тиску, обов’язково міняйте його разом з ременем приводу газорозподільного механізму.
Визначення стану ременя ГРМ візуальним способом украй скрутно. “Втому” корду гумового ременя не видно на око, але може привести до ушкоджень і обриву самого ременя. Тому після досягнення вказаної величини пробігу обов’язково міняйте ремінь незалежно від його зовнішнього вигляду. Разом з ременем замініть усі пов’язані з ним деталі, що обертаються, натяжний ролик і шків помпи, щоб запобігти заклиненню або передчасному зносу ременя.
Періодично робіть діагностику в сервісі, що спеціалізується на дизельних моторах. Це необхідно робити кожного сезону в цілях відвертання поломок силового агрегату. Таким чином, до речі, досягається економія грошей. Адже ремонт дизеля більш складений і дорогий, чим ремонт бензинового мотора, а вартість діагностики на сервісі істотно дешевша за ремонт. Діагностика форсунок сучасного дизеля вимагає застосування мотор-тестерів вартістю десятки тисяч доларів, що робить цю операцію неможливою для самостійного виконання.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: купити мотор дизельний ульвові, якобслуговувати дизельний двигун

![Адаптери і спеціальні ремені безпеки для вагітних [draft] Адаптери і спеціальні ремені безпеки для вагітних [draft]](/wp-content/uploads/2018/02/166-280x200-150x150.jpg)
![Сітка стеклотканевая і її особливості [draft] Сітка стеклотканевая і її особливості [draft]](/wp-content/uploads/2018/02/%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%B8-%D0%B3%D0%B4%D0%B5-%D0%B5%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D1%83%D1%8E%D1%82-150x150.jpg)
![Як назавжди позбавитися від запаху у взутті в домашніх умовах [draft] Як назавжди позбавитися від запаху у взутті в домашніх умовах [draft]](/wp-content/uploads/2018/02/kak-izbavitsya-ot-zapaxa-v-obuvi1-150x150.jpg)