Генератор є основним джерелом струму в автомобілі. При його поломці працездатність автомобіля обмежується тільки можливостями акумулятора. Для самостійного ремонту генератора необхідно правильно перевірити його і визначити несправності. Вам знадобиться омметр з функцією перевірки діодів і режимом виміру великих опорів.
Перевірка генератора. Перевірте обмотки статора генератора. Для цього прикладіть щупи омметра до контактних кілець статора і виміряйте опір обмотки збудження. Він має бути 5-10 Ом, інакше має місце обрив в обмотці. Приєднайте щупи до будь-якого контактного кільця і статора генератора. Омметр повинен показати нескінченно великий опір. Якщо цього немає, обмотка збудження замикає на “масу”. Цим же способом перевірте обмотки ротора генератора. Перевірте вміст діодів генератора. Для цього омметр переведіть в режим перевірки діодів і прикладіть позитивний щуп до загальної шини допоміжних діодів, а негативний щуп – до виведення діода, що перевіряється. Прилад повинен показати опір, що прагне до нескінченності. Інакше – діод несправний. Поміняйте щупи тестера місцями. Виміряний опір має бути значно менший або бути близьким до нуля (але не нульовим). Цим способом перевірте кожен діод окремо.
Повторіть перевірку моста діодів, прикладаючи позитивний щуп не до загальної шини, а до пластини моста, в яку впресовані діоди. Цим Ви виключите вірогідність замикання діодів на масу.
Перевірте регулятор напруги. Огляньте його щітки. Переконайтеся в їх рухливості, відсутності ушкоджень і зносу (повинні виступати з утримувача не більше ніж на 5 мм), відсутність заїдань і підклинювань. Зберіть схему з джерела струму регульованої напруги, контрольної лампи і регулятора. При підключенні негативне виведення джерела живлення підключіть до маси регулятора позитивний – до виведення пристрою, що перевіряється. Контрольну лампу підключіть до щіток пристрою, що перевіряється. Подайте на регулятор напругу 13 В. Він повинен вільно пропускати струм (контрольна лампа повинна горіти). Поступово збільшуйте напругу. При величині 14,5-15 в регулятор повинен перестати подаватися струм на контрольну лампу. При поступовому зниженні напруги контрольна лампа повинна знову включитися при напрузі 13-13,5 В.
Перевірте конденсатор генератора. Підключіть до його клем омметр. На справному пристрої прилад спочатку покаже невеликий опір, який швидко збільшуватиметься до тих пір, поки не стабілізується. При зміні полярності приладу свідчення повинні мінятися аналогічним чином.
Корисні поради при перевірці автомобільного генератора: при несправності одного з діодів моста, заміните увесь міст у зборі.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: як провирыты чы задиз в шкиру клищ qeqweryuiiopasdfghkklzxcvbnm_/, як перевірити діод