
Комітет підприємців Львівщини розповсюдив сьогодні заяву, у якій засуджує дії міського голови Львова Андрія Садового щодо видачі розпорядження „Про розміщення малих архітектурних форм (МАФ) АЗС, авто мийок, СТО автомобілів”. Крім того КПЛ закликає усіх підприємців, які постраждали від введення мораторію на встановлення МАФів подати до суду на незаконні дії міського голови та відшкодувати свої втрати. Про це повідомила прес-служба КПЛ. Текст заяви подаємо повністю:
„Комітет підприємців Львівщини різко засуджує дії міського голови Львова щодо видачі розпорядження від 03.05.06 № 400 „Про розміщення малих архітектурних форм (МАФ) АЗС, авто мийок, СТО автомобілів”.
Майже три з половиною місяці нашій організації знадобилося для того, аби з’ясувати, що насправді доля цього документу як мінімум підозріла. Почнемо з того, що у згаданому розпорядженні № 400 мораторій на видачу дозволів на розміщення МАФ-ів встановлений до „розробки генерального плану міста”, без якого Львів живе уже 10 років, і ще десять ризикує прожити.
Далі нас відверто дивує, що на наш лист від 5 липня цього року, адресований пану голові, відповідає не він, а Управління промисловості та підприємництва Львівської міської ради. Більше того згадане управління (до якого ми і не зверталися) листом від 7 серпня переконує нас, що воно не готувало розпорядження № 400, а це робота Управління архітектури та містобудування.
При цьому начальник управління промисловості та підприємництва пан Шморгай визнає, що дане розпорядження „дійсно по своєму змісту є регуляторним актом”, а абзацом нижче пише, що „у зв’язку з тим, що даний регуляторний акт, як такий в їхньому управлінні не зареєстрований, він звернулося за „роз’ясненням необхідності проходження цим розпорядженням всіх регуляторних процедур”.
Складається враження, що наш міський голова зовсім не слідкує за тим, що роблять його „руки”, а ті у свою чергу поняття не мають що роблять три з половиною місяці, а потім починають з’ясовувати це листуванням...
Комітет підприємців Львівщини , не хоче більше гаяти часу на чиновницькі бюрократичні перипетії і заявляє міському голові прямо:
По-перше, міські чиновники вже документально визнали, що розпорядження № 400 є регуляторним актом, до того ж даний документ не пройшов усіх регуляторних процедур, у тому числі і громадське обговорення. Тому постає логічне запитання – а чи дійсно цей документ має право на юридичну силу?
По-друге, Комітет підприємців Львівщини вже звернувся до Прокурора Львова, ще 2 серпня із проханням опротестувати незаконне розпорядження № 400, і на сьогодні чекає на адекватну та законну реакцію Прокурора.
Окрім того закликаємо усіх підприємців, які постраждали від введення мораторію на встановлення малих архітектурних форм подати до суду на незаконні дії міського голови та відшкодувати свої втрати.
А міському голові нагадуємо, що його один із його попередників пан Буняк чи не першим розпорядженням теж заборонив видачу дозволів на встановлення малих архітектурних форм... І де він зараз?
Ми вимагаємо змін!”
......................................................................................
Від Громадського порталу Львова:
УХВАЛА № 109
від 13.07.2006
Про впорядкування розміщення |
З метою належного впорядкування та врегулювання порядку розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності, керуючись ст.ст.12, 17, 18 Закону України "Про основи містобудування", ст.12 Земельного кодексу України, ст.10 Закону України “Про благоустрій населених пунктів“, ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Типових правил розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 2000 р. № 227, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.10.2000 N 755/4976, керуючись ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ухвалила:
1. Продовжити термін дії договорів оренди землі на розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності до 31.12.2006р. та упорядкувати інші документи, що посвідчують право на земельну ділянку, термін дії яких закінчується у 2006 році згідно з додатком.
2. Надавати у встановленому порядку дозволи на розміщення літніх майданчиків для підприємств громадського харчування терміном дії до 30.11.2006р.
3. Районним адміністраціям:
3.1. Продовжити дозволи на розміщення малих архітектурних форм, термін дії яких закінчується у 2006 році відповідно до п.1 цієї ухвали.
3.2. До моменту врегулювання розміщення малих архітектурних форм відмовляти суб’єктам підприємницької діяльності у видачі нових дозволів для розміщення малих архітектурних форм.
3.3. Надіслати повідомлення-попередження суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність у малих архітектурних формах без договорів оренди або дозволів на розміщення малих архітектурних форм для приведення у двомісячний термін підприємницької діяльності до вимог чинного законодавства та цієї ухвали.
3.4. Спільно з Львівським міським управлінням УМВС України у Львівській області і управлінням промисловості та підприємництва, за умови складення актів про порушення вимог чинного законодавства, з 01.09.2006р. здійснювати демонтаж малих архітектурних форм, встановлених без належного оформлення.
4. Управлінню промисловості та підприємництва спільно з управлінням архітектури і містобудування до 01.10.2006 р.:
4.1. Розробити та подати на розгляд міської ради Положення про розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності у місті Львові;
4.2. Розробити та подати на розгляд міської ради у новій редакції Правила благоустрою території м.Львова;
4.3. Розробити та подати на розгляд міської ради Концепцію розвитку торгівлі у м.Львові.
5. Виконавчому комітету Львівської міської ради до 01.09.2006 р.:
5.1. Затвердити порядок здійснення демонтажу малих архітектурних форм, встановлених без належного оформлення.
5.2. Внести пропозиції щодо розробки концепції вдосконалення місцевих містобудівних програм, генеральних планів, планів червоних ліній, правил забудови міста Львова.
6. Призупинити дію ухвал міської ради в частині передачі суб’єктам підприємницької діяльності у короткострокову оренду земельних ділянок для встановлення та обслуговування малих архітектурних форм до моменту затвердження Положення, передбаченого пп.4.1 цієї ухвали:
6.1 від 16.03.2006р. № 3594 “Про надання у короткострокову оренду земельних ділянок для встановлення та обслуговування малих архітектурних форм у Львові“;
6.2 від 16.03.2006р. № 3415 “Про надання у короткострокову оренду земельних ділянок для встановлення та обслуговування малих архітектурних форм у Львові“;
6.3 від 26.01.2006р. № 3094 “Про надання у короткострокову оренду земельних ділянок для встановлення та обслуговування малих архітектурних форм у Львові“.
7. Контроль за виконанням ухвали покласти на заступника міського голови з питань економіки та соціальної політики.
Міський голова А.Садовий
.............................................................................
Розпорядження № 758
від 16.08.2006
Про відміну розпорядження міського голови від 03.05.2006р. № 400 “Про впорядкування розміщення малих архітектурних форм, АЗС, автомийок, СТО автомобілів“ |
Відповідно до ухвали міської ради від 13.07.2006р. № 109 “Про впорядкування розміщення малих архітектурних форм у м.Львові“:
відмінити розпорядження міського голови від 03.05.2006р. № 400 “Про впорядкування розміщення малих архітектурних форм, АЗС, автомийок, СТО автомобілів“.
А.Садовий
...........................................................