Агентство нерухомості відкрити не складно
Зазвичай створенням свого бізнесу по посередницькій діяльності у сфері нерухомості займаються люди, які раніше так чи інакше були з цим бізнесом пов’язані. Ними можуть стати ріелтори у минулому, що мають відповідний досвід, а часто і навіть необхідну базу даних. Буває і по-іншому, покупці, які стикаються з купівлею квартири або будинку, вирішують відкрити подібний бізнес з метою заробітку на ринку торгівлі нерухомістю.
Звичайно ж, може здатися, що агентство по нерухомості відкрити просто і легко. Адже немає нічого простішого, ніж узяти в оренду приміщення, узяти на роботу співробітників, купити відповідні меблі і техніку для офісу. Але, на жаль, все не так просто. Далеко не кожен може відповісти на питання як відкрити приватне агентство нерухомості в наше інформаційне століття.
Останніми роками на ринку торгівлі нерухомістю стала з’являтися величезна кількість нових компаній, які пов’язані з продажем об’єктів нерухомості. Отже, рівень конкуренції в цій сфері просто божевільний. Проте життєві і ринкові реалії такі, що величезна частина з агентств, що нещодавно відкрилися, з такою ж швидкістю закриваються, через те, що просто не витримують жорстокої конкуренції.
Отже, зіткнувшись з першими перешкодами, ви все ж не бажаєте йти зі свого нового бізнесу? Тоді продовжуємо йти далі!
Як надати імідж агентству нерухомості?
Запам’ятайте, на початковому етапі ваша фірма – це просто нікому невідома компанія, і в цьому найбільша трудність. Отже, початковим кроком є створення своєрідної ілюзії, що ваша фірма має досить пристойний вік, має чималий досвід на ринку нерухомості, і дуже відома. Цього можна добитися лише при чималих вкладеннях в рекламну кампанію, іноді ці вкладення будуть колосальними.
Частенько виходить так, що невелика фірмочка, що лише нещодавно утворилася і не зуміла оцінити свої можливості в сенсі фінансів, обходиться тільки рекламою в газетах, що публікують безкоштовні оголошення, які розносять по поштових скриньках. Але новачки не враховують основного: адже модуль в подібних газетах має такий маленький розмір, що сам свідчить про те, що і фірма маленька, молода і що не має досвіду, має дуже низький статус в порівнянні з іншими, більшими компаніями, у яких модулі можуть досягати розміру цілої смуги.
Оскільки в таких виданнях ціна великого модуля дуже висока, то нова компанія не має необхідних засобів на розміщення реклами. У подібних ситуаціях можна вдатися до розміщення оголошень в іншого роду друкованих виданнях.
Але не слід вважати, що буде досить розмістити рекламу, і тим самим, створити собі репутацію. Обов’язково потрібно зміцнювати рівень своїх послуг, і в першу чергу, якість.
Отже, робимо перший висновок: в основі роботи агентства нерухомості необхідно закласти комунікабельність працівника і його високий рівень толерантності по відношенню до клієнтів фірми. До того ж, співробітники фірми повинні брати до уваги ту обставину, що частенько операції, які здійснюються з об’єктами нерухомості, можуть мати в основі деякі сімейні конфлікти, так що потрібно вникати в суть усіх сімейних баталій з необхідним терпінням. Окрім цього, досвідчений співробітник відрізняється наявністю у нього деяких навичок психолога, що, однозначно. Додасть моральної відповідальності.
“Сарафанове радіо” – є ще одним дієвим способом рекламування своїх послуг. Це означає, що клієнт, задоволений послугами, які ви йому надали, розповість своїм знайомим і друзям про ваше агентство. За статистикою “сарафанове радіо” має велику роль в залученні нових клієнтів в агентство.
Персонал агентства нерухомості
Друга по рівню важливості проблема для засновника агентства нерухомості – це пошук ріелторів, тобто, працівників для своєї фірми.
В даний момент ситуація наступна. Солідні фірми нерухомості, що вже давно поділили ринок, при прийомі на роботу тих або інших співробітників, в першу чергу, керуватимуться, їх спеціальною освітою. І, навпаки, регіональні фірми, набирають працівників, як говоритися, “з вулиці”, і мають таким чином компетентних співробітників, але і текучка кадрів у такому разі буде дуже висока.
Для нового агентства дуже важливо набрати дійсно вірних співробітників і не наштовхнутися на шахраїв. Такі типи сьогодні, на жаль, не рідкість. Вони переходять з однієї фірми нерухомості в іншу, копіюють базу даних, а частенько і можуть залишити після себе пару “лівих” угод, розсьорбувати які вимушені співробітники, що залишилися. Отже, потрібно уникати нечесних клієнтів, своєчасно їх виявляючи, приділивши їм належну увагу.
База даних агентства нерухомості
Створення баз цих продавців і покупців нерухомості – це дуже важливий етап діяльності знову створеного агентства нерухомості. Якраз на такій базі ґрунтується уся діяльність компанії.
В основному бази цих продавців нерухомості створюють шляхом нібито приватного розклеювання оголошень або обдзвоном. Запам’ятайте, майже усі агентства створюють свої бази даних за допомогою одного із згаданих методів.
Розклеювання оголошень: на комп’ютері або ж від руки пишеться текст приблизно наступного змісту : “Порядна подружня пара (сім’я) бажає придбати (зняти) квартиру. Без посередників. Терміново. Контакти”. Подібного роду оголошення розклеюється на усіх під’їздах усього району. Вам досить потім сидіти і отримувати дзвінки, після чого записувати у базу необхідні дані. Запам’ятайте, що продавці за продаж квартир не платять ніяких відсотків агентству, тому дуже багато хто з легкістю погоджується на занесення своїх даних у базу цих агентств. Наступним етапом йде “вилов” на свою рекламу потенційних покупців. Розміщують кращі котирування, найпривабливіші позиції з наявної бази. Ряд фірм пише нарочито низькі ціни навіть по не існуючих об’єктах нерухомості. Метою подібної реклами є можливість “зачепити” покупця. При вдалому збігу обставин, ріелтор починає обдзвонювати агентства, намагаючись знайти відповідний варіант, а відсоток ділиться між двома агентствами. Клієнтові відсутність в наявності цієї квартири пояснюється легко – продали.
Можливі доходи
Найбільш затребуваними у всі часи були і будуть квартири-гостинки (недорогі) і однокімнатні. Ціна на них – дуже передбачувана, і дохід теж легко передбачити. В наші дні загальноприйняті комісійні складають 5-6% від вартості квартири.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: агенство нерухомості відкрити, як відкрити агенство нерухомості