Цілодобовий зв’язок

У старі добрі часи більшість службовців працювали чітко визначений час – з восьмої години ранку до п’ятої вечора. Усю незавершену роботу відкладали до наступного дня. Щодня у службовців була обідня перерва. Якщо когось не було на робочому місці, йому залишали записки, на які можна було відповісти наступного дня. Як все змінилося! Сьогодні багато хто з нас перевіряє автовідповідач і електронну пошту з ранку, ще до того, як йти на роботу. Для заощадження часу працівники часто обідають на робочому місці або в машині. В організаціях, де цінується цілковита віддача, робота в позаурочний час створює працівникові хорошу репутацію. Співробітник, що надсилає електронний лист о другій чи третій години ночі, можливо, страждає від безсоння або тільки повернувся з гучної вечірки. Зате створюється враження, що він душею вболіває за роботу. У колишні часи, якщо начальника серед ночі осявала блискуча ідея, йому доводилося чекати до ранку, щоб поділитися нею з підлеглими. Тепер він може надіслати електронний лист, не чекаючи світанку.

Директор однієї великої компанії любив пізно вночі розсилати підлеглим електронні листи з новими ідеями, а зранку вимагав конкретних пропозицій і відгуків стосовно них. Це, природно, позначалося на роботі підлеглих. Спочатку їх тривожив стан здоров’я начальника, а потім вони перестали звертати на це увагу, оскільки шукали іншу роботу.

Корисні поради, якщо ви керівник

Поважайте особистий час своїх підлеглих. Не сподівайтеся, що ваше нічне електронне послання почитають ще до початку ранкових зборів. Якщо ви – підлеглий, спокійно ставтесь до чудасій свого начальника, навіть якщо вони вам не подобаються. Після роботи не турбуйте своїх колег, якщо в цьому немає крайньої необхідності. Якщо вас посеред ночі осінило, не кидайтеся зразу розсилати електронні повідомлення. Уранці ваша ідея, можливо, здасться вам не такою вже прекрасною.

Корисні поради на усі випадки

Не ухиляйтеся від відповідей на повідомлення голосової пошти, посилаючись на пізній час. Ви можете залишити своє повідомлення на автовідповідачі. Але якщо вам треба з кимось поговорити, не телефонуйте після 11 години вечора, якщо тільки ви заздалегідь не домовилися. Якщо ви надсилаєте електронний лист, що вимагає негайної відповіді, повідомите одержувача про це телефоном – раптом той перевіряє електронну пошту лише раз на день.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *