На жаль, багато начальників розраховують (можливо, підсвідомо) на ту або іншу міру “підлабузництва” з боку своїх підлеглих. Цьому, звичайно, важко знайти розумне виправдання. Про те, як поводитися з “поганими начальниками”, ми поговоримо згодом. Зараз же ми обговоримо загальні рекомендації, що стосуються взаємин із старшими за званням або посадою. Поводьтеся так само, як поводиться начальник. Новачки в компанії зазвичай вважають, що головне для створення хороших стосунків в колективі – ця дружелюбність, чуйність і товариськість. Але бізнес-культура ґрунтується на ієрархічній системі звань і посад : дружелюбність, що проявляється навіть з найщирішими намірами, нерідко недоречна в умовах такої ієрархічної системи. Ваш головний обов’язок на роботі – робота. Надмірна дружелюбність може бути сприйнята як фамільярність, особливо в стосунках з начальниками.
Читаємо приклад. Незважаючи на веселий настрій, тост був дуже шанобливим і відзначив заслуги як відділу маркетингу, так і його віце-президента. Один з нових співробітників цього відділу вирішив підтримати жарт президента компанії і, схопившись з місця, вимовив на адресу віце-президента незрозумілу репліку з натяками на великі досягнення начальника “не лише на роботі”. Його невдалу спробу сказати дотеп зустріли гробовим мовчанням. На щастя, у цей момент офіціанти почали розносити чергову страву, що відвернуло увагу учасників урочистості від нетактовної промови новачка.
Висновок: товариськість не повинна переходити встановлених меж. Навчіться контролювати своє почуття гумору, щоб не потрапити в принизливе становище. Досягти хороших стосунків з начальством вам допоможуть наші поради. Ваш головний обов’язок – виконувати доручену вам роботу. Ставтеся до свого начальника з повагою і розумінням. Звертайтеся до свого начальника по імені-по батькові, якщо так до нього звертаються усі інші співробітники вашого рівня. Не звіть його запросто по імені, навіть якщо ви давно знайомі, якщо тільки він сам не запропонує таку форму звернення. Дотримуйтеся приблизно такого ж стилю одягу, як ваш начальник. Не вважайте начальника своїм другом. Не пхайте носа в особисте життя свого начальника, якщо, звичайно, він сам не вдаватиметься з вами до відвертості. Спілкуючись з начальством, не слід забувати про деякі тонкощі. Навіть під час неофіційних заходів – наприклад, виїзду на пікнік – тільки начальник має право піднімати під час розмови якісь особисті теми, і обговорення цих тем може тривати до тих пір, поки керівник не припинить його, заговоривши про інше.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: новий керівник як налагодити відносини з працівниками, як налагодити відносини з керівником на роботі