Як обслуговувати дизель?



Легкові автомобілі з дизельними двигунами набирають популярність завдяки своїй економічності, непримхливості і надійності. Проте небагато автовласників знають про особливості обслуговування дизелів і про саме обслуговування взагалі.

Не жалійте засобів на купівлю витратних матеріалів. Істотно заощадити все одно не вийде, а збиток від застосування низькоякісних витратників може виразиться в серйозному зниженні ресурсу мотора. Мастила, всі фільтри – це ті самі матеріали, до якості яких дуже чутливий будь-який дизельний агрегат.

Періодичність заміни мастила і фільтрів складає 7000 км для важких умов експлуатації і 10000 км для неважких. Переважну їзду по бездоріжжю і по місту слід вважати важкими умовами експлуатації. Також стежте за терміном придатності олії і його сезонністю стосовно пори року. При невеликих пробігах автомобіля мастила міняйте двічі в рік перед настанням холодної і теплої пори року.

Стежте за станом ременя ГРМ і своєчасно міняйте його при появі ознак зносу, при його ушкодженні, а також після кожних 70000 км пробігу або кожні 3 роки (що настане раніше). Якщо конструкція дизельного двигуна передбачає індивідуальний ремінь приводу паливного насоса високого тиску, обов’язково міняйте його разом з ременем приводу газорозподільного механізму.

Визначення стану ременя ГРМ візуальним способом украй скрутно. “Втому” корду гумового ременя не видно на око, але може привести до ушкоджень і обриву самого ременя. Тому після досягнення вказаної величини пробігу обов’язково міняйте ремінь незалежно від його зовнішнього вигляду. Разом з ременем замініть усі пов’язані з ним деталі, що обертаються, натяжний ролик і шків помпи, щоб запобігти заклиненню або передчасному зносу ременя.

Періодично робіть діагностику в сервісі, що спеціалізується на дизельних моторах. Це необхідно робити кожного сезону в цілях відвертання поломок силового агрегату. Таким чином, до речі, досягається економія грошей. Адже ремонт дизеля більш складений і дорогий, чим ремонт бензинового мотора, а вартість діагностики на сервісі істотно дешевша за ремонт. Діагностика форсунок сучасного дизеля вимагає застосування мотор-тестерів вартістю десятки тисяч доларів, що робить цю операцію неможливою для самостійного виконання.


Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Теги: купити мотор дизельний ульвові, якобслуговувати дизельний двигун

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *