............................................................
Про Основні напрями бюджетної політики міста Львова на 2007 рік (Бюджетна резолюція)
Відповідно до статті 95 Конституції України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Бюджетного кодексу України” з метою забезпечення планування доходів і видатків міського бюджету на 2007 рік, міська рада ухвалила:
1. Затвердити Основні напрями бюджетної політики міста Львова на 2007 рік (додаються).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з фінансів та планування бюджету Львівської міської ради.
Міський голова А.Садовий
Додаток
до ухвали Львівської міської ради
№____ від___._________.2006
Основні напрями бюджетної політики міста Львова на 2007 рік
Основні напрями бюджетної політики м. Львова на 2007 рік розроблені відповідно до Конституції України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетного кодексу України, Постанови Верховної ради України від 27.07.2006 року №42-V „Про Основні напрями бюджетної політики на 2007 рік” та інших нормативних актів України.
І. Основними напрями бюджетної політики міста Львова вважати:
- формування збалансованого міського бюджету на 2007 рік на основі реальних показників економічного і соціального розвитку міста, досягнення їх відповідності та узгодженості на всіх стадіях бюджетного процесу;
- відмова від формування районних бюджетів та здійснення фінансування районів міста Львова на основі кошторисів
- підвищення обґрунтованості бюджетних показників доходів і видатків, забезпечення переходу до перспективного бюджетного планування
- забезпечення ефективного управління об'єктами комунальної власності як засіб збільшення надходжень до бюджету міста, зокрема шляхом формування єдиного реєстру об'єктів комунальної власності (в тому числі земельних ділянок) та вдосконалення порядку передачі комунального майна в оренду і розрахунку орендної плати
- реорганізація комунальних підприємств в місті Львові на основі принципу соціально-економічної обґрунтованості їх існування, приведення їх у відповідність до наявних бюджетних можливостей;
- встановлення процедури контролю за функціонуванням комунальних підприємств, зокрема шляхом моніторингу показників їх фінансово-господарської діяльності, публічного звітування;
- здійснення контролю за отриманням, використанням і поверненням кредитних ресурсів комунальними підприємствами
- проведення повної інвентаризації стану квартирного обліку громадян з метою підтвердження інформації, що міститься у справах міської ради, та забезпечення прозорості процедури забезпечення житловою площею у місті;
- організація ефективного управління у сфері виробництва і надання житлово-комунальних послуг, що включає поетапне оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії, заходи щодо стимулювання створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг
- забезпечити реалізацію пілотних проектів щодо вдосконалення системи теплопостачання міста за рахунок їх помірної децентралізації, технічного переоснащення та запровадження нових технологій;
- забезпечити реалізацію програми створення та освоєння геоінформаційної системи із застосуванням нових геоінформаційних технологій з метою забезпечення міської ради та її органів достовірною та комплексною геоінформацією для оперативного прийняття управлінських рішень;
- запровадження нової форми бюджетного фінансування проектів (програм) у гуманітарній сфері, яка б передбачала проведення конкурсів проектних пропозицій серед бюджетних підприємств, установ та організацій, а також запровадження програми надання грантів громадським організаціям для реалізації їх проектів у гуманітарній сфері;
- удосконалення процедури залучення фінансових ресурсів на соціально-економічний розвиток міста від суб’єктів підприємницької діяльності до спеціального фонду Львівської міської ради;
- прийняття заходів щодо спрощення процедури видавання документів дозвільного характеру виконавчими органами Львівської міської ради;
- встановлення дієвого контролю за цільовим і раціональним використанням бюджетних коштів шляхом проведення аудиту міського бюджету
- отримання сприятливого кредитного рейтингу для здійснення муніципальних позик і залучення прямих інвестицій;
ІІ. Доходну частину міського бюджету на 2007 рік сформувати, виходячи з наступних положень:
- здійснити розрахунки до проекту доходної частини міського бюджету на підставі реально визначених показників доходів з урахуванням прогнозованого економічного зростання;
- приріст доходів міського бюджету повинен базуватися на довгострокових програмах соціально-економічного розвитку міста;
- розробити механізм збільшення надходжень до бюджету від використання власних майнових ресурсів та місцевих податків і зборів;
- розглянути можливість додаткового залучення запозичень для впровадження інвестиційних та інноваційних проектів, насамперед в частині енергозберігаючих технологій;
ІІІ. Видаткову частину міського бюджету на 2007 рік сформувати, виходячи з наступних положень
- видатки бюджету повинні бути чітко структуровані та в першу чергу спрямовані на забезпечення своєчасного фінансування у повному обсязі соціальних виплат та програм (заробітної плати, всіх видів соціальної допомоги, субсидій і т.д.);
- забезпечити системний підхід до формування видаткової частини бюджету та пріоритетність виділення коштів на виконання програм, затверджених Львівською міською радою;
- встановити загальний фонд преміювання у розмірі, не менше 100% посадових окладів працівників Львівської міської ради, розробити систему преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи;
- відійти від залишкового принципу фінансування програм у сфері культури, туризму, спорту та молодіжних проектів та забезпечити виділення бюджетних коштів для розробки концепції культурного розвитку міста Львова та розвитку туризму, спорту, засобів масової інформації;
- запровадити якісний, а не кількісний, підхід до фінансування у сфері капітального будівництва, що дало б змогу посилити контроль за видатками у цій сфері, отримувати за результатами бюджетного року оптимальну кількість завершених об’єктів капітального будівництва, а також уникнути неефективного розпорошення бюджетних коштів;
- запровадити фінансування інноваційних проектів, зокрема у сфері житлово-комунального господарства.
Секретар ради В.Квурт