Багато людей мріють про відкриття власної справи. Це у тому числі відноситься і до кравців(як професійних, так і працюючих домашніх умовах на любительському рівні). Враховуючи ціни, що склалися на ринку, на послуги з ремонту і пошиття одягу, справа ця може бути дуже прибутковою. Проте будь-яка справа має свою специфіку. Як відкрити швацьке ательє? Напевно, багато хто ставить таке питання.
Плануючи відкриття такого ательє необхідно виразно розуміти його спеціалізацію. Можливо, це буде пошиття чоловічим або жіночим одяг, а може і його ремонт. Відкрите ательє може обслуговувати клієнтів середнього класу або воно буде розраховано на багату клієнтуру.
Як тільки ви остаточно прийняли рішення, яку вибрати спеціалізацію, то починайте підбирати собі персонал. Для завоювання великого клієнтського сегменту, вам потрібні будуть декілька фахівців дуже високого класу, і таких, як правило, доводиться переманювати у прямих конкурентів. Для того, щоб співробітник погодився перейти до вас, він має бути дуже зацікавлений(в основному матеріально). Але якщо спочатку з цим будуть проблеми, то доведеться трохи працювати самостійно. Якщо сума стартового капіталу дозволяє, то навіть можна заснувати швейний цех невеликого розміру. Виготовляючи пару тисяч товарів в день, і встановлюючи націнку в 50 відсотків, є можливість отримати цілком пристойні прибутки.
Починаючи такого роду виробництво, обов’язково пам’ятайте про те, що готову продукцію необхідно збувати. За наявності договору з магазинами, не прагніть встановлювати занадто великий розмір націнки, адже продавець ще додаватиме свою, а товар із занадто високою ціною навряд чи миттєво продаватиметься. Обираючи приміщення для вашого майбутнього ательє, необхідно в першу чергу звернути увагу на те, наскільки далеко воно знаходиться від центру міста. Буде непогано, якщо по близькості знаходитиметься магазин з продажу тканин(а для ательє по ремонту – магазин одягу). Непогано спорудити строкату вивіску, яка привертає увагу здалека, також можна домовитися з сусідами, що торгують тканинами, і залишити у них рекламні листівки або хоч би візитки. Я
Підраховуючи витрати на організацію швейного цеху, врахуйте, що знадобляться наступні придбання:
- закроювальне устаткування;
- необхідна кількість швейних машин;
- оверлоки і петельні автомати;
- декілька парових установок прасками;
- парові манекени;
- звичайні манекени;
- пристрій для виготовлення ярликів.
За зразковими підрахунками виходить, що загальна сума, яку доведеться знайти для купівлі такого устаткування, може скласти приблизно 20 тисяч доларів. Ще певна сума буде потрібна для придбання витратних матеріалів, а також дрібних інструментів: ножиці, голки, блискавки, нитки, лекала і т. д. Експерти радять новачкам виразно визначити для себе спеціалізацію майбутнього бізнесу. Якщо ви відкриватимете швейний цех по виробництву одягу, то не може бути ніякої мови про ремонт або торгівлю тканинами. Якщо ви зробите спробу усі функції воєдино, то навряд чи з цього може вийти щось хороше.
Для більш-менш комфортного розміщення цеху по пошиттю одягу, необхідно купити або узяти в оренду приміщення хоч би 100 м2. Звичайно ж, там має бути прийнятне освітлення, зручні робочі умови і електрична проводка високої якості.
У персоналі мають бути приблизно десяток шваль, декілька фахівців із закрою, механік для підтримки в робочому стані вашого устаткування, бухгалтер і пара підсобних робітників. Цех по виробництву одягу може працювати у дві зміни, у такому разі кількість працівників буде в два рази більше.
Але якщо відкриття цеху – для вас ця занадто масштабна справа, тобто можливість відкриття бізнесу як звичайного ательє з 3-4 співробітниками в штаті. І у такому разі буде досить приміщення в 20 м2. Устаткування також знадобитися набагато менше: один оверлок, один манекен, пара швейних машин і одна парова праска. Також, ідеальним вважається встановлення невеликої примірочної, яка буде відгороджена від іншого простору.
Наймати співробітників можна на умовах відрядної платні(при символічному окладі). Для установки вивіски доведеться викласти приблизно 30 тисяч рублів(можна, звичайно, і менше, але буде не той ефект). Ну а кращою рекламою для ательє, це звичайно буде “сарафанне радіо”. Обслужіть якісно і добре хоч би декілька перших клієнтів, і тоді люди з новими замовленнями потягнутися до вас самі.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: що потрібно щоб відкрити ательє жіночого одягу, як відкрити ательє