Вибираємо назву Вашому бізнесу, будівельний магазин



Правильно вибрати ім’я для компанії, яка займатиметься будівництвом, нелегко. Здавалося б, чого простіше придумати яку-небудь назву? Та ба! Яке слово добре звучатиме, подобатиметься клієнтам і підвищуватиме впізнанність Вашого бізнесу? Можливо, є які-небудь правила?

Алгоритм по вибору того самого – правильного – слова?

Є! З цього ми і почнемо. Ось декілька нескладних рекомендацій, які допоможуть Вам дати будівельному бізнесу відповідна назва. По-перше, треба враховувати характер цільової аудиторії. Хто повинен запам’ятати назву Вашої фірми? Якщо Ваші послуги будуть затребувані у приватних клієнтів, то не варто вибирати для компанії складне і таке, що погано запам’ятовується ім’я. Виберіть що-небудь простіше, щоб назва фірми легко опинилася на слуху.

А ось якщо Ви плануєте отримувати замовлення від юридичних осіб або іноземних організацій, то назва в першу чергу повинна відповідати уявленням про стабільне і респектабельне підприємство. Великий клієнт має бути упевнений, що на Вас можна покластися.

По-друге, слово, яке Ви виберете в якості назви, має бути безпосередньо пов’язане з будівельною тематикою. Це дозволить потенційному клієнтові зрозуміти, чим займається підприємство, навіть якщо він чує цю назву уперше.

Поєднання заголовних букв – абревіатура – не завжди вдалий вибір. Клієнт не зможе її розшифрувати і, тим більше, перекласти іноземною мовою. Крім того, абревіатура зазвичай замінює дуже довгу назву, яка важко вимовляється і так само важко сприймається.

Вдалим варіантом буде відображення в назві конкурентної переваги Вашого підприємства. Якщо профіль будівельної компанії – це гаражі, ангари, торгові павільйони та інші проекти, які не вимагають багато часу на реалізацію, то це можна відбити в назві. Наприклад, Будекспрес.

Наведемо приклади назв вже існуючих будівельних фірм: БудСіті, Лад-бетон, Будкомфорт, Еко-буд, БудТрейд, АрсеналБуд, Зведення-лад, Будинок-лад, Лад комплект, Лад-інтер’єр, Будмайстер, Вікна-буд, Лад-тент, Декор-лад, Техно-лад, Будконтинент, Моноліт-лад, БудІнвест, Енерголад, Будград, Будпроект, Кредит-лад, Прогрес-лад, Монтажстрой, Євро Лад, Лад-альянс.

Хочеться вірити, що ці приклади допоможуть Вам знайти те саме слово, яке краще всього підходить саме Вашій будівельній компанії. Перед тим, як вибрати остаточний варіант, обов’язково протестуйте назву.

Запитайте у максимальної кількості людей, з чим асоціюється придумане Вами слово. Не забувайте, що ім’я компанії – це актив, вартість якого зростатиме у міру збільшення Вашого бізнесу, тому вибрана назва повинна викликати тільки позитивні емоції і відповідати життєвим цінностям Ваших потенційних клієнтів. 


Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Теги: назви будівельних магазинів, назва будівельного магазину

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *