Магазин одягу Second hand “як назвеш, так і попливе”. Кількість магазинів, що продають товари секонд-хенд, останніми роками істотно збільшилося. Багато підприємців-початківців беруться за цей бізнес, вважаючи його досить легким і не затратним. Проте все не так просто – ваш магазин повинен відрізнятися від конкурентів і залучити якомога більше покупців. Яким чином?Насамперед, привертати увагу своєю назвою. Найголовніше питання, що хвилює власників подібних магазинів – як бути з самим словосполученням “секонд-хенд”? Адже у багатьох потенційних покупців воно асоціюється з часом, коли в таких магазинах продавали смердючий мотлох, привезений в Росію з благодійних базарів. Сьогодні все інакше – товар виглядає цілком гідно, та і абсолютно нових речей з цілими етикетками в таких магазинах попадається немало.
Як бути? Писати на вивісці слово “секонд” або ні? Якщо, окрім уживаних речей, ви плануєте торгувати так званим “стоком”(а, швидше за все, так і буде, адже і той, і інший вид товару привозять одні і ті ж постачальники), пишіть спірні слова дуже дрібним шрифтом або відмовтеся від них зовсім. Придумайте синонім на зразок “Друге дихання”. Чи обіграйте менш зрозуміле слово “сток”. Наприклад, в одному з регіонів працює магазин під назвою StockBrands . Звучна назва, помітний шрифт, фірмові ярлики на одязі з тією ж назвою – все як у справжніх марочних магазинів. Покупцеві не соромно признатися, де він купує одяг. Латинська транскрипція – дуже зручний і логічний хід для написання назви вашого магазину. Одяг дійсно європейський, так що ніяких протиріч не буде. Уникайте довгих назв. Ідеальний вибір – два слова, добре поєднувані між собою. Розпитайте англо- і франкомовних друзів, погортайте словники. Цілком можливо, що цікава і небанальна комбінація слів відшукається саме там.
Гумор – не краща ідея для пошуку назви для магазину. Врахуйте, що частину ваших покупців становитимуть люди, які із задоволенням одягалися б у більше пафосних місцях, але не мають для цього достатніх засобів. Не уражайте їх самолюбство. З тієї ж причини не зловживайте словами “супердешево”, “за безцінь”, “віддам дарма”. Такі помітні фрази хороші для розпродажів в звичайних магазинах, але для аудиторії секонд-хенду вони не підходять. Зате ви можете звернутися до іншої вашої аудиторії – людей, що приходять у пошуках не стільки дешевого, скільки оригінального одягу, який не купити в звичайних торгових центрах. Артисти, журналісти і інші творчі люди із задоволенням заглянуть в магазинчик, в назві якого обіграні слова ” вінтаж”, ” оригінал” і подібні до них. Більшість магазинів секонд-хенд торгують жіночим, чоловічим і дитячим одягом. Але якщо ви хочете спеціалізуватися на якійсь одній з цих категорій, обов’язково підкресліть це в назві. Те ж торкається і товарів для дому – якщо у вашому асортименті багато штор, рушників, скатертин і серветок, це може бути цікавою приманкою, про яку потрібно повідомити покупця.
Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне, Чернівці, Вінниця, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Стрий, Самбір, Коломия, Черкаси, Житомир, Біла Церква, Жовква, Полтава, Кам'янець-Подільський, Золочів, Червоноград, Харків, Хуст, Дубно, Надвірна, Ковель, Чернігів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.
Теги: як назвати магазин секонд хенду, як назвати секонд хенд