Як вибрати духи

3092.jpg

Вибір і купівля парфумів – справа дуже серйозна. Висока можливість вчинити помилки і придбати дорогого “кота в мішку”, від якого стане боліти голова або ж з’явитися нудота. А в торговий центр не повернеш, і презентувати комусь шкода. Щоб цього казусу не сталося, вчимося підбирати парфуми правильно! Як вибрати парфуми?

Запам’ятовуйте:

1. Не варто підбирати парфуми після перенесеної застуди або ж грипу (закладеності носа). Ці хвороби мають усі шанси на багато часу знизити нашу здатність приймати аромати. Іншими словами, ви можете вважати, що чуєте все, хоча через деякий час парфуми “розкриються” свіжими гранями, які можуть вам абсолютно не сподобатися.

2. За єдиний раз в магазині, можливо, випробувати не більше 3 запахів. Інші або не сприймуться зовсім, або сприймуться невірно. Перш ніж, як понюхати що-небудь ще, попросіть у продавця понюхати каву – тоді вже із сприйняттям все буде все нормально.

3. Запитувати жінку “а що у вас за парфуми?”, марно. Не підбирайте запах з тієї причини, що він вам припав до душі на комусь ще. Парфуми завжди різні на різних людях. Основа – у особистих хімічних процесах, які трапляються із запахом на шкірі і роблять аромат особливим, оригінальним і належним безпосередньо вам.

4. Дроблення парфумерних товарів на “аромати для блондинок”, “для брюнеток” і “для рудих” не позбавлено сенсу. Шкірний покрив блондинок, у більшості своїй, сухий, в наслідку цього він не довго “тримає” запах. Він насичено заповнює місце, енергійно впливаючи на тих, що знаходяться навкруги. Тому важкі східні соковиті запахи на шкірі блондинки спрацьовують як “зброю глобальної поразки”. З цієї причини, пані зі світлим волоссям радять аромати квітів. У брюнеток шкіра звичайно найменш світла і найбільш жирна, що дозволяє аромату уціліти більше(шкірне сало ніби “консервує” запах на шкірі), він повільніше і непомітніше виділяється. Тому східні аромати, що поширюються від брюнеток, не активізують у тих, що знаходяться навкруги почуття відторгнення. Ніжна шкіра рудоволосих жінок може бути несумісна з ароматами, в яких переважають зелені ноти.

5. Ваш запах або не ваш, ви візьмете в толк тоді, як скоро розкриються усі ноти. А відкриються вони не негайно. Перша нота – дає перші емоції про духи і нестримно випаровується. Нота серця – “основа” парфумів, відкривається на шкірі через п’ять-десять хв. і вважається справжнім глибинним змістом запаху. Проте сердечна нота звичайно найбільш тепла, глибока і зберігається значно більше первинних нот. Остання нота – нота, яка відчувається в закінчуючій стадії вивітрювання духів і гарантує потужність і стійкість аромату. Це те саме, що іменують “шлейфом” аромату. З цієї причини, є присутнім одне звичайне правило – не судіть про аромат негайно після нанесення на шкіру. Аромату треба не менше 15хв., щоб виявити себе насправді. А далі віддавайтеся власній інтуїції. Необхідно заявити, що плотер(смужка паперу) – чудова штука, щоб випробувати запах, втім на вашій шкірі він все ж стане трохи іншим. Тому що парфуми – це ваша друга шкіра і повітря, яким ви дихаєте. Ви зобов’язані бути цілісні з атмосферою, якою себе оточуєте.

6. Не купуйте парфуми, від яких вам ніяково! Парфуми, від яких вам абсолютно ніяково, чинять дію і на увесь ваш вигляд. Не виключено, що, застосовуючи їх, ви втрачаєте власну упевненість, але ще і рушиться ваша особиста аура. Не застосовуйте ці парфуми, у тому числі і у випадку якщо вони останнє слово моди. Ви ж не надінете популярну сукню, у випадку якщо вона вам не підходить. Не застосовуйте їх навіть якщо вам дорогий представник сильної статі, який їх презентував. Ні собі, ні йому ви не дасте задоволення, виділяючи запах, який зачіпає ваше почуття стилю і не відповідає хімічному складу вашої шкіри. Не застосовуйте їх і тоді, якщо у вас удома ще цілий флакончик, і якщо заплатили за нього купу грошей! Набагато краще, якщо ви презентуйте їх подрузі, якій вони підійдуть, – і обоє залишитеся задоволені.

7. Забарвлення флакончика зможе також багато що “повідати” про аромати:

– Білий:  новий свіжий,

– Червоний: смачний амбровий, смачний квітковий, напівсолодкий східний;

– Рожевий: неважкі квіткові, неважкі напівсолодкі, неважкі класичні;

– Помаранчевий: соковитий, головний – смачний фруктовий або ж пряний аромат;

– Жовтий: новий фруктовий, напівсолодкий фруктовий, неважкий амбровий, цитрусовий;

– Зелений: свіжі шипрові, свіжі цитрусові, іноді інтенсивний пряний;

– Блакитний: їстівний;

– Ніжно – блакитний, сіро – блакитний: неважкий свіжий, неважкий гіркий;

– Синій: суворий традиційний, альдегідний, прохолодний фантазійний;

– Бузковий: східний, фантазійний, смачний амбровий, пряний;

– Срібло, золото: смачний фантазійний насичений;

– Коричневий: тютюновий, напівсолодкий;

– Чорний: інтенсивний традиційний, інтенсивний гіркий, древній пряний.

парфуми які зачіпають

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *